סומכים על כוחות הביטחון ועל עם ישראל הגיבור שלנו. צוות תל אביב מדיקל סנטר ממשיכים לתת מענה ושירות חיוני לכל קהל מטופלינו. חשוב לציין שהרחבנו את מחלקת שירות בדיקות וייעוצים רפואיים בבית המטופל. ביחד חזקים וביחד ננצח!
בית גאון (גיבור לשעבר) קומה 12 רח׳ פרופסור יחזקאל קויפמן 6 תל אביב 03-771-2804 א'-ה' 08:00 - 20:00 ו' 08:00 - 14:00

בדיקות דם עד הבית

אתם צריכים לעשות בדיקות דם או בדיקות מעבדה אחרות ולא מוצאים את הזמן לכך?

אין לכם יכולת, חשק או סבלנות להגיע לקופת חולים ולחכות שעה בתור בשביל בדיקת דם?
יש לנו שירות שנועד בדיוק עבורכם – בדיקות דם עד הבית.

בתל אביב מדיקל סנטר אנו מציעים לכם שירות ייחודי שמתאים בדיוק לצרכים שלכם. במקום לקום מוקדם בבוקר ולמהר לקופת חולים, לחכות שעות בתור שלא נגמר ולבזבז זמן יקר – תוכלו להזמין בדיקות דם עד הבית דרך תל אביב מדיקל סנטר.

אנו מבצאים את רוב בדיקות מעבדה הקיימות, וביניהן בדיקות דם, בדיקות שתן, בדיקות גנטיות ועוד.

אזור הגעה: כל גוש דן

להזמין בדיקות דם עד הבית
להזמין בדיקות דם עד הבית
037712804

בדיקות דם עד הבית בכל גוש דן – לשירותכם בתל אביב מדיקל סנטר

במסגרת מרכז רפואי תל אביב מדיקל סנטר פועלת מעבדה רפואית מתקדמת, בה מבוצע מגוון רחב של בדיקות דם, שתן, בדיקות גנטיות ועוד. לטובת לקוחות רבים, המעוניינים לבצע בדיקות דם בבית,  המעבדה

בדיקות דם עד הבית
בדיקות דם עד הבית

המקצועית שלנו יוצאת גם החוצה. אנו מגיעים אל אלפי אנשים כדי לבצע עבורם בדיקות בבית, בעבודה או בכל מקום אחר שנוח עבורם. שירותי מעבדה עד הבית מבוצעים מטעמנו על ידי אח/ות מוסמכים, שיגיעו לכל יעד שתבקשו, כשהם מצוידים בכל הנדרש לביצוע הבדיקות מעבדה בבית ולהעברתן הבטוחה למעבדה לפענוח ומתן תוצאות במהירות המרבית.

להזמין בדיקות דם עד הבית
להזמין בדיקות דם עד הבית
037712804

איך זה עובד אצלנו בפועל?

ברגע שבו תבצעו זימון בדיקות דם עד הבית, נתאם הגעה אליכם הביתה, ביום ובשעה שנוחים לכם.  כפי שניתן לצפות במקרה של בדיקות דם פרטיות עד הבית בכלל, וכל שירות שאנו מספקים בפרט, מי שיבצעו את הבדיקה הם רופאים או אחיות עם ניסיון רב בתחום, המאופיינים בסטנדרט ביצוע גבוה ובמתן יחס אישי. איש המקצוע יגיע אליכם, יבצע את כל הבדיקות הנדרשות, ויעביר אותן לפענוח במעבדת תל אביב מדיקל סנטר, המצוידת במכשור חדיש ומדויק.

האזור הגאוגרפי במסגרתו ניתן להזמין דרכנו שירות בדיקות דם עד הבית הוא גוש דן, בטווח שבין יבנה להרצליה. אנו מציעים את כל בדיקות הדם בשירות עד הבית, וכן בדיקות מעבדה אחרות כמו בדיקת שתן. בדיקת דם בבית המטופל יכולה להיקבע גם באופן דחוף, בשירות מהיר שיגיע אליכם תוך עד 48 שעות.

כמו כל שירותי תל אביב מדיקל סנטר, ניתן לבצע זימון בדיקות דם פרטיות עד הבית בכיסוי חלקי עד מלא עבור בעלי ביטוחי בריאות פרטיים או ביטוחים משלימים מתאימים.

להזמין בדיקות דם עד הבית
להזמין בדיקות דם עד הבית
037712804

החשיבות של שירות בדיקות דם עד הבית

בדיקות דם בפרט ובדיקות מעבדה ככלל, נמנות על הבדיקות החשובות והנפוצות ביותר בעולם הרפואה המודרני. הבדיקות הללו מאפשרות לנו, בעזרת ניתוח הממצאים בדם או בשתן על ידי מכשירי המעבדה, לקבל תמונה מדויקת יחסית של מצבם הבריאותי של המטופלים שלנו. התמונה כוללת כל פרט החל ממרכיבי הדם, דרך שומנים וסוכרים וכלה בנשאות ונוגדנים למחלות מדבקות שונות.

כל זה מובן וברור, אבל למה צריך שירות בדיקות דם עד הבית? כי עבור רבים מאיתנו בדיקות דם הפכו לסוג של מטלה, כשאנחנו צריכים לצום כ-12 שעות לפני הבדיקה, להשכים קום ולצאת לקופת החולים, לשבת בתור במשך זמן רב ולחוות חוסר נוחות. מהסיבה הזו בדיוק, בדיקות דם עד הבית פרטי הן אופציה חיונית כל כך.

מדוע כדאי לבצע בדיקות דם פרטיות עד הבית דרכנו?

אם תבחרו באפשרות של בדיקות דם עד הבית פרטי דרך תל אביב מדיקל סנטר, תבטיחו לעצמכם שהבדיקות האלה תתבצענה בדיוק בזמן ובמיקום שמתאים לכם. אמנם לא תקבלו פטור מצום לפני בדיקת דם בבית המטופל, אבל עם שירות של בדיקות מעבדה עד הבית אפשר להבטיח שהרופא או האחות יגיעו לביתכם בזמן שנוח ומתאים לכם, וימנעו מכם סרבול ואי נוחות. עבור אלה מאיתנו שלוח הזמנים שלהם צפוף יחסית בין עבודה, משפחה וחיים אישיים – זוהי אפשרות חשובה ביותר. כך גם עבור אנשים חולים או עם מגבלות ניידות.

כשתזמינו בדיקות דם פרטיות עד הבית דרך תל אביב מדיקל סנטר, תוכלו להיות בטוחים שאתם מטופלים בידי אנשי מקצוע מיומנים, ושהבדיקות תבוצענה עם ציוד המעבדה המתקדם והחדיש ביותר בתחום. כמו כן, תיהנו מקבלת תוצאות מהירות שיגיעו אליכם עד 48 שעות, ולרוב הרבה קודם. לפיכך, אם אתם זקוקים לתוצאה מהירה, הכתובת שלכם היא בדיקות דם עד הבית דרך תל אביב מדיקל סנטר.

להזמין בדיקות דם עד הבית
להזמין בדיקות דם עד הבית
037712804

בדיקות מעבדה עד הבית מטעמנו כוללות בדיקות דם ושתן מקיפות, וביניהן:

זימון בדיקת דם עד הבית דרך תל אביב מדיקל סנטר הוא, אם כן, לא רק הפתרון היעיל והנוח ביותר – אלא גם זה שמבטיח לכם את המענה הרחב ביותר.

להזמין בדיקות דם עד הבית
להזמין בדיקות דם עד הבית
037712804

שירותים נוספים שניתן לקבל מאיתנו עד הבית

בדיקת דם בבית המטופל היא לא השירות היחיד שניתן לקבל דרך מחלקת רפואה עד הבית של תל אביב מדיקל סנטר. דרך המרכז שלנו תוכלו להזמין, בין היתר:

·      תור לרופא עד הבית

·      בדיקת אחות עד הבית

·      אולטרסאונד עד הבית

·      בדיקת דופלר עד הבית

·      אקו לב עד הבית

·      הולטר לב עד הבית

·      הולטר לחץ דם עד הבית

·      ספירומטריה עד הבית

·      ועוד…

תל אביב מדיקל סנטר מתחייבים לרמה המקצועית הגבוהה ביותר, לתוצאות מהירות ולשירות שמתחשב קודם כל במטופל.

דילוג לתוכן